• Thanks for visiting The Penturners Forum today.

There are many features and resources that currently you are unable to see or access, either because you're not yet registered, or if you're already registered, because you're not logged in.

To gain full access to the forum, please log in or register now. Registration is completely free, it only takes a few seconds, and you can join our well established community of like-minded pen makers.

Mes premiers tournages de stylos

Juppet

Apprentice Member
First Name
Michel
Je viens de débuter mes premiers stylos et j'ai encore beaucoup de travail avant d'arriver à la cheville des réalisations de ce forum.
Je vais persévérer et progresser grâce à vous tous.
Dès que j'aurais le nombre de post et le droit de poster de images je vous montrerai mon travail.
Merci pour les idées apportées.
Michel

Curly

Graduate Member
First Name
Peter
"I've just started my first pens and I still have a lot of work to do before I can match the achievements on this forum.
I will persevere and progress thanks to all of you.
As soon as I have the required number of posts and the right to post images, I'll show you my work.
Thanks for the ideas.
Michel"

Looking forward to seeing them.

Pete

Curly

Graduate Member
First Name
Peter
I detect BS with a British accent. :chuckle:

Don't mind us Michel. We fool around at times.
Je détecte des conneries avec un accent britannique. :chuckle:

Ne fais pas attention à nous, Michel. On rigole parfois.

Pete

Juppet

Apprentice Member
First Name
Michel
Bonjour,
Merci de vos commentaires.
Je vais essayer de rédiger mes textes en anglais, mais comme je n'ai jamais appris cette langue je vais demander à Google de le faire pour moi.
Bon WE;
Michel

Hello, Thank you for your comments. I'll try to write my texts in English, but since I've never learned the language, I'll ask Google to do it for me. Have a good weekend; Michel

Pierre

Fellow
First Name
Pierre
Ne t’en fait pas Michel ils sont toujours entrain de blaguer, tu peux parler en français si tu veux; leurs Google fonctionne aussi bien que le tiens :winking: si tu ne les comprends pas envoi moi un MP je t’expliquerais .

Write your reply...